Tempahan dari adik sape ye nama...hihi..maaf x igt lak..dari Kulai..pg2 da dtg pick up kek kt rumah..mmg terbaikkk...trma ksh byk2 sudi order ye...
AsSalammualaikum wbt.. Wedding Cakes♡Wedding CupCakes♡Chocolate♡Cookies♡Catering,Pulut Kuning Berhias and More... U can order here.. For place your Orders Please WhatsApp 010-9616428..Many Many Thanks!! ^_^ (Tempahan Kek Area Kluang,Bandar Tenggara,Simpang Renggam dan berdekatan dengan nya) ) Follow us Instagram��shillacakes Liked us FbPages��Shilla Cakes
Followers
Monday, December 8, 2014
Thursday, May 22, 2014
Rainbow Cake JDT & Choc.Moist Cake Edible Image
Kek2 ni dibuat dan dideco masa tengah dilanda sakit yg amat2...Dengan sakit2 tu la...Daku gagahkan jua..siapkan tempahan ni....Agak comot sket...Maaf ye semua....jika ada yg terkurang....
Terima Kasih Fiza_Johor Jaya dan Dayah_Tmn.Daya...segala kekurangan amat dikesali....
Monday, March 10, 2014
Pelbagai Tempahan untuk Candy Buffet
Teruja sangat2 bila dapat tempahan untuk meja Candy Buffet kan!! Hihiii...
Antara yg di order..
Cupcake Choc Moist 150pcs
Cupcake Red Velvet 150pcs
Rainbow Cookies 400pcs
Rainbow Cake Naked
Alhamdulillah...sempat siapkan even rushing2 time tu..
Tqsm Yati dari Tmn.Munsyi....
Kek Birthday again..
Kali ni dapat tempahan Kek Birthday Rainbow Cake nak deco Coklat KitKat dengan M&M...da lama nak buat kek ni..Akhirnya..dapat juga buatkn untuk my customers. .Kak Ina dari Kluang..tukang masak Kedai Bubur Ayam Goreng Yann..masakan die memang Power la!!
Terima Kasih Kak Ina...
Sunday, December 29, 2013
Sunday, December 15, 2013
Kek Perkahwinan
Assalammualaikum..tempahan pada hari ini adalah Kek Perkahwinan.. Rainbow Cake ini ber saiz 12" dan mempunyai ketinggian 5" ya..Terima Kasih pada Kak Yana dari Tiram sebab sudi support Shilla Cakes House ye... ^_^
Saturday, November 23, 2013
Kek Hantaran..Tunang dan Birthday
Ni order 16 hb yg lepas..baru sempat nak post nih..hehe....2 customer 4biji kek.. Tenkiu Wadah dan bakal tunang nya Ey dari Taman Molek serta Shahira Subang kl merangkap Tmn Kota Masai jgk...hihii...tq uols!!!
Wednesday, November 6, 2013
Rainbow Cake Ultraman!
Assalammualaikum..kali ni lambat sket post n3...5hari rase tak bernyawa dibuatnya..demam teruk smpi muntah2 n cirit cirit...redha....Order pick up pada Ahad yg lepas..Kek di order oleh Mawar (indah nya nama kan) yg stay di KL..but weekend akan balik jb rumah hubby dia di Perling..Kek ni order last minit..Nasib sempat buat..and yg paling penting birthday boy suka..Alhamdulillah..
Friday, October 11, 2013
Tempahan for Birthday Party
Semalam ounya order,oleh Hida Koh dari Seri Alam utk Birthday Party 2 org anak nya..Terima Kasih banyak-banyak...maaf jika banyak kekurangan...