Followers

Monday, March 10, 2014

Kedai Bakeri baru Di JB

Disini..saya ingin memperkenalkan sebuah kedai menjual barang-barang kek, biskut dll di JB..Lokasi kedai bertempat di Tesco Desa Tebrau..yang bersebelahan dengan Jusco Tebrau tu la kan..kt belah pintu masuk Tesco di bahagian belakang ye..ngam2 sebelah kiri pintu masuk tersebut..Nama tokei kedai..Susan...sangat2 baik hati dan pemurah..serta becok sgt2 mcm I hokeey!!! Ahahhahaaa...kite orang kalau da borak memang tak hingat la.donia ni...hehe..

Ok lah..sebenar nya nak cerita...dalam banyak2 kedai yg menjual pelbagai barangan kek ni..kedai Susan la yang paling saya suka..Sebabnya..
1..dia peramah..dan banyak cakap! Hehe
2..dia selalu bagi diskaun..tak lokek nak bagi diskaun taw..lagi2 kalau ambil banyak2...banyak barang2 dia harga jauh lebih murah berbanding dengan kedai2 lain..
3..Kedai dia bukak sampai pukul 10 malam taw! Kalau tiba2 kita ada urgent nak beli barang..Kebetulan kedai da nak tutup..Susan ni sanggup tunggu kita sekejap untuk beli barang2..ya..memang dia baik hati orangnya..
4..Susun atur barang2 di kedai pun sangat2 tersusun..dan kita selesa nak memilih barang2 yang kita nak....                                       5.Pelbagai jenis Loyang ada disini..Salah satunya..Loyang Lidah Kucing..isi 40pcs..Siapa2 nak beli boleh datang sini..sebab harga nya jauh lebih murah berbanding kedai2 lain..Tak percaya??? Datang sendiri tengok..hokeeehhh!!!


Soooooo....siapa2 yang tinggal berdekatan..boleh lah datang kat sini...Jom bawak kawan2 anda sekali ye...

Saya ada sertakan sekali alamat dan no kedai untuk anda semua taked noted..hihiii...ok la..itu sahaja...daaa..As Salam...

No comments: